Diverse communicatiemogelijkheden
DomusCure zorgt voor een eenvoudige, betrouwbare en effectieve communicatie. Dankzij pushberichten, bellen en videobellen kan de cliënt 24/7 contact opnemen met de zorgprofessional of mantelzorger.
Met DomusCure stellen wij mantelzorgers en ZZP’ers in de zorg in staat om op een eenvoudige manier zelf de zorg te regelen.
Registreer hieronder als:
DomusCure is een innovatief product wat enerzijds ondersteuning biedt aan de thuiszorgmarkt en wat anderzijds een cliënt meer zelfstandigheid geeft. Met de DomusCure app kunnen cliënten communiceren met de mantelzorger/zorgprofessional waardoor hij of zij langer thuis kan blijven wonen en een veiliger gevoel krijgt. De mantelzorger/zorgprofessional heeft met DomusCure altijd inzicht in de agenda van de cliënt en kan middels pushmeldingen, spreekluisterverbinding en video oproepen op de hoogte worden gehouden van de wensen en behoeften van de cliënt. Het platform biedt voor mantelzorgers/zorgprofessionals ondersteuning, waardoor zij op het juiste moment klaar kunnen staan voor een cliënt.
De informatie is veilig op het portaal en kan alleen gezien worden door de mantelzorger of zorgprofessional.
Via pushberichten kan er snel én effectief worden gecommuniceerd. Hierdoor kan er spoedig worden ingespeeld op diverse situaties.
De DomusCure app en het portaal zijn gebruiksvriendelijk. Bovendien kijken we altijd naar hoe we onze producten nog meer kunnen verbeteren, zodat we het voor onze gebruikers zo efficiënt mogelijk maken.
De mantelzorger/zorgprofessional heeft altijd inzicht waar de cliënt zich bevindt. De locatie indicatie wordt in werking gezet zodra de cliënt zich buiten zijn/haar eigen WiFi bereik bevindt.
De app en het portaal zijn in meerdere talen verkrijgbaar. Dit is eenvoudig in te stellen wanneer er voor de eerste keer gebruik wordt gemaakt van DomusCure.
We bieden diverse pakketten aan voor het gebruik van DomusCure. Bekijk welk pakket het meest voldoet aan uw wensen en eisen.
Heeft u als mantelzorger of zorgprofessional het gevoel dat u niet in staat bent om alle zorg te kunnen bieden, omdat u simpelweg niet altijd inzicht hebt in het wel en wee van uw cliënt? Dan biedt DomusCure de oplossing. Dankzij ons platform kunt u 24/7 in contact staan met uw cliënt en kunt u hem of haar altijd helpen waar nodig.
DomusCure is onderdeel van Van Breda BV. Wij ontwikkelen al meer dan 40 jaar diverse producten waarmee een goede communicatie binnen de zorgsector gerealiseerd kan worden. Bekende zorginstellingen maken al jaren gebruik van de producten en diensten van Van Breda BV. Met DomusCure is het nu dus ook voor iedere mantelzorger of zorgprofessional mogelijk om gebruik te maken van een betrouwbaar en effectief product waar zowel de verzorgende als de cliënt veel baat bij heeft.
Meld u aan en u kunt gebruikmaken van ons product. Advies nodig? Neem dan gerust contact met ons op en we helpen u verder.
Na het aanmelden voor ons pakket, is het voor de cliënt mogelijk om de DomusCure app te downloaden. De app beschikt over diverse functionaliteiten.We benoemen op deze pagina de belangrijkste functies.
Eén belangrijk onderdeel van de app is de agendafunctie. Lees meer hierover
De app beschikt over een handige alarmeringsfunctie. Lees meer hierover
Middels een spreekluisterverbinding, video oproepen en een berichtfunctie kan er eenvoudig gecommuniceerd worden met de verzorgende. Lees meer hierover
Om de zelfstandigheid van de cliënt te stimuleren, is het mogelijk om een herinneringsvraag als notificatie in te stellen. Lees meer hierover
Wilt u nou meer weten over de vele voordelen van DomusCure? Neem dan vrijblijvend contact met ons Steunpunt Woonzorgtechnologie voor al uw vragen en technische ondersteuning. We zijn dagelijks telefonisch te bereiken tussen 08:00 en 18:00 uur of maak gebruik van de chatapplicatie op onze website.