Van Breda en Steunpunt Woonzorgtechnologie slaan de handen ineen

LogoSingleStandard

Waarom Steunpunt Woonzorgtechnologie?

Steunpunt Woonzorgtechnologie is in het leven geroepen omdat wij ons verplicht voelen om u te ontzorgen met technische zaken, waardoor het gat tussen eindgebruiker en techniek zo minimaal mogelijk wordt. Tegenwoordig speelt technologie steeds meer een ondersteunende rol om efficiënte zorg te bieden aan uw bewoners. Steunpunt WZT is een jong, enthousiast en bovenal deskundig team dat altijd voor u klaarstaat om hulp te bieden. Onze medewerkers zijn geselecteerd op talent en competenties, zij beschikken over minimaal een mbo ICT 4 diploma en worden intern specialistisch opgeleid tot Woonzorgtechnologie Professionals om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ons motto luidt dan ook: ‘technisch support met zorg’.

Steunpunt WZT is onderdeel van Van Breda B.V.

Wat kan Steunpunt Woonzorgtechnologie voor u betekenen?

Steunpunt WZT lost minimaal 95% van alle inkomende meldingen binnen de gestelde SLA (Service Level Agreement) op. Wij gaan met u om tafel zitten om inzicht te krijgen in uw wensen en behoeften en maken hier werk- en communicatieafspraken over binnen de SLA-overeenkomst. Onze werkzaamheden worden uiteraard geregistreerd en aan u gerapporteerd. Indien gewenst kunt u via het portaal altijd actueel op de hoogte blijven wat er bij u speelt. Deze aanpak zorgt voor een veel efficiënter en effectiever proces.

Bij kritische meldingen en periodiek onderhoud komen wij uiteraard op locatie om deze services uit te voeren. Wij hebben de voordelen even op een rijtje gezet:

  • Meer tijd voor warme zorg
  • Geen dubbele kosten
  • Ondersteuning aan zorgkwaliteit
  • Ontzorgen door de servicedimensie
  • Effectieve kennisinzet

Wilt u kennis maken met onze Woonzorgtechnologie Professionals, of benieuwd naar meer informatie hierover? Klik hier om de website te bekijken. 

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Reacties zijn gesloten.